Frequently Asked Questions

VOOR HUURDERS

Ik krijg geen reactie op m’n aanvraag, wat moet ik doen?
DecoDive faciliteert alleen de vraag en aanbod, zelf hebben wij geen deco items. Dit is een platform voor creatievelingen, dus heb geduld met je aanvraag. Heb je na 1 week nog niks gehoord? Stuur ons dan een mailtje op info@decodive.nl en dan zullen wij de creatieveling porren om te reageren op je aanvraag.

Ik wil meerdere items tegelijk aanvragen voor 1 evenement, kan dat?
Helaas kan dit niet! DecoDive heeft zelf namelijk geen decor items. Er zijn tal van aanbieders op DecoDive die allemaal hun eigen opslagloods ergens in Nederland hebben. Indien je meerdere items wil hebben, zul je daarom apart, per item een aanvraag moeten doen.
Super Pro DecoDive Tip: heb je een leuk item gevonden, scroll naar beneden en klik op “Meer van deze verhuurder”, dan kom je op het profiel van de verhuurder terecht en zie je in een oogopslag welke items deze creatieveling heeft. Vul dan het aanvraagformulier in bij een item en typ in het bericht welke items je nog meer wil hebben!

Wanneer kan ik een een reactie op m’n aanvraag verwachten?
We vragen onze verhuurder om zo snel mogelijk te reageren op je aanvraag. Heb je na 1 week nog niks gehoord? Stuur ons dan een mailtje op info@decodive.nl.

Hoeveel items heeft DecoDive?
Wij hebben 0, nul, nada items! DecoDive faciliteert alleen vraag en aanbod. Voor vragen over de desbetreffende items vragen zul je ten alle tijden contact met de verhuurder moeten opnemen.

Wat kost DecoDive?
Voor huurders is DecoDive helemaal gratis te gebruiken. Browse dus lekker door onze website, laat je inspireren en vul een aanvraagformulier in om contact op te nemen met een verhuurder.


VOOR VERHUURDERS

Ik wil een item toevoegen aan DecoDive, kan dat?
Ja zeker, graag zelfs! We zijn altijd op zoek om ons aanbod van creatieve items uit te breiden. Ga naar: https://beta.decodive.nl/wordt-verhuurder voor meer info en instructies om een account aan te maken. Geef bij het toevoegen van een item zoveel mogelijk (technische) informatie en een duidelijke prijsstelling, zodat huurders voor geen verrassingen komen te staan. Dit zorgt ook dat je meer concrete interesse krijgt!

Hoeveel kost DecoDive?
Het platform is gratis te gebruiken voor zowel verhuurders als huurders. We zijn wel aan het kijken om uiteindelijke een gezond verdienmodel te ontwerpen. Heb je opmerkingen, vragen of suggesties, stuur ons een mailtje op info@decodive.nl.

Ik heb een aanvraag ontvangen, wat nu?
Je krijgt via de mail een aanvraag waar alle details voor het desbetreffende item in staan. Stuur de geïnteresseerde partij een prijsaanbod gebaseerd op deze info. De huurder kan dan je aanbod accepteren of weigeren.